Snelle verzending
30 dagen retour
Zweeds ontwerp & kwaliteit
XMAS DEALS
Geselecteerde leren broeken 30-50% korting
SHOP NU

BLACK WEEK 20% KORTING OP ALLES     //     BEPERKTE VOORRAAD     //     SNELLE VERKOOP     //     BLACK WEEK 20% KORTING OP ALLES     //     BEPERKTE VOORRAAD     //     SNELLE VERKOOP     //     BLACK WEEK 20% KORTING OP ALLES     //     BEPERKTE VOORRAAD     //     SNELLE VERKOOP     //     BLACK WEEK 20% KORTING OP ALLES     //     BEPERKTE VOORRAAD     //     SNELLE VERKOOP     //     BLACK WEEK 20% KORTING OP ALLES     //     BEPERKTE VOORRAAD     //     SNELLE VERKOOP     //     BLACK WEEK 20% KORTING OP ALLES     //     BEPERKTE VOORRAAD     //     SNELLE VERKOOP     //

Last chance

RETOURZENDINGEN / OMRUILINGEN

+ Hoe weet ik of mijn retourzending is aangekomen?

Houd er rekening mee dat het tot 14 werkdagen kan duren (vanaf de dag dat de retourzending in ons magazijn aankomt) voordat uw retourzending is verwerkt. Zodra het verwerkt is, ontvang je een e-mail. In de tussentijd kan u de retourzending volgen met het tracking ID dat u bij het postkantoor hebt ontvangen.

+ Zijn er kosten verbonden aan een retourzending?

De retourverzendkosten bedragen 6,95 EURO indien u gebruik maakt van het bijgeleverde voorgefrankeerde etiket. Het bedrag wordt aangepast bij terugbetaling.

+Hoe kan ik een retournering doen?

Volg deze stappen:

  1. Vul de retourbon in die wij met uw bestelling hebben meegestuurd.
  2. Verpak uw goederen samen met de retourbon. Gebruik bij voorkeur dezelfde zak als waarin wij uw goederen hebben verzonden, gebruik geen grotere zak of doos aangezien hiervoor een toeslag wordt berekend.
  3. Plak het verzendlabel dat u bij uw bestelling heeft ontvangen, over het oude label heen.
  4. Geef het af bij een postkantoor.

+ Hoe kan ik omruilen?

In geval van omruiling, is de terugzending gratis.

  1. Plaats een nieuwe bestelling.
  2. Vul de retourbon in die wij met uw bestelling hebben meegestuurd.
  3. Schrijf uw nieuwe bestelnummer op de retourbon en stuur deze terug met de goederen die u wilt retourneren. Op deze manier ontvangt u een gratis retourzending.
  4. Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen, worden uw facturen aangepast.

+ Ik heb geen retourbon of retourlabel meer.

Neem contact op met onze klantenservice om een nieuwe retourbon te krijgen.

+ Mijn artikel is beschadigd, ik wil een klacht indienen.

  • Indien u een foutief artikel hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice met uw bestelnummer en een foto van wat er mis is.
  • Indien u een verkeerd artikel/verkeerde maat heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice met uw ordernummer.